Сквирський РМК
П`ятниця, 29.03.2024, 15:26
Меню
ЗНО [5]
ДПА [0]
Актуально [0]
Головна » 2017 » Січень » 04

04 січня 2017 року на базі НВК «Сквирський ліцей - ЗОШ І-ІІ ст.» відбувся семінар-практикум вчителів зарубіжної літератури на тему: «Традиції та новаторство в аналізі інтерпретації художнього твору на уроках літератури».

Керівник РМО вчителів зарубіжної літератури, вчитель-методист Фартух Л.А. презентувала використання сучасних літературознавчих підходів до художнього твору, що  сприяє вирішенню таких важливих проблем:

-стимулює інтерес до світової літератури і читання в цілому;

-створює умови для активного навчання учнів завдяки насиченій розумовій діяльності, що дає можливість творчо використовувати літературні факти, оперувати різноманітними мисленнєвими діями;

-формує вміння аналізувати художній твір з урахуванням елементів традицій і новаторства, світоглядних позицій митця;

-розвиває вміння визначати концепцію автора, естетичні вподобання письменника, відображені в художньому творі;

-стимулює потребу учнів до ускладнення пізнавальних завдань, ураховуючи бажання завершувати діяльність успішним результатом;

-виховує повагу до книги, до художнього твору, що є унікальною одиницею передачі інформації. До цієї проблеми долучилися Вдовиченко Л.С., вчитель Самгородоцької ЗОШ І-ІІІ ст., Насанчук І.І., вчитель Кривошиїнського НВО та Гладун О.С., вчитель Тхорівського НВК.

Просмотров: 355 | Добавил: shahray | Дата: 04.01.2017 | Комментарии (0)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Web-сайти навчальних закладів
Персональні сайти, блоги
    Електронні бібліотеки
    Корисні посилання
    Актуально
    Методичний порадник 2017/2018
    Електронні підручники
    Національно-патріотичне виховання
    $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function () { if ($(this).scrollTop() > 0) { $('#scroller').fadeIn(); } else { $('#scroller').fadeOut(); } }); $('#scroller').click(function () { $('body,html').animate({ scrollTop: 0 }, 400); return false; }); });