Метод ненасильницького спілкування
У рамках проекту «Відновлення: соціальна інтеграція та примирення через ненасильницьке спілкування для сімей і дітей у Київській області» 02 листопада 2016 року у Сквирському районному методичному кабінеті відбувся семінар-тренінг для заступників директорів з виховної роботи «Метод ненасильницького спілкування як універсальний інструмент ефективних комунікацій».
Під час заняття учасники познайомились з базовими положеннями процесу ненасильницького спілкування(ННС), вчилися висловлювати свої почуття та усвідомлювати власні потреби.
Педагоги виробили чергові завдання щодо впровадження методу ННС у загальноосвітніх навчальних закладах:
- Вчити учнів застосовувати метод ненасильницького спілкування на практиці, під час конфліктних ситуацій,.
- Провести класні години з учнями з питань емоційного розвитку, переглянути та обговорити з класними колективами анімаційний фільм «Думками навиворіт».
- Вчити усвідомлювати свої почуття, а також ймовірні почуття і потреби іншого, та обирати доцільні стратегії задоволення потреб.
- Познайомити батьків з керівними принципами методу ненасильницького спілкування.
Ненасильницьке спілкування може бути одним з ефективних інструментів для зміни колективної свідомості суспільства. Потрібно навчитися використовувати складні обставини, в яких опинилася країна, як можливість для свого розвитку і внутрішнього зростання.
По завершенню семінару відбулася інструктивно-методична нарада за участі завідувача районного методичного кабінету Корбут Л.А., на якій розглядалися такі питання:
- Про гурткову роботу у загальноосвітніх навчальних закладах.
- Про реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді.
- Про проведення районного відбіркового етапу обласного профорієнтаційного змагально-мотиваційного заходу серед учнівських команд у 2016 році «Обери майбутнє».
Про взаємодію ЗОШ з органами опіки та піклування, з службами та громадськими організаціями з надання соціальних послуг дітям-сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування та сім'ям, які потребують особливої уваги та підтримки.
|