Інструктивно метод лист про інклюзію
Написання індивдуальної програми розвитку
Обовязки вчителів та аситентів вчителів. Узагальнення
Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Організація інклюзивного навчання
Положення про інклюзивне навчання
Типові навч.плани 2017-2018 -1-4 класи
Типові навч.плани 2017-2018 5-8 класи
Типові навч. плани 2017-2018 н.р. 9-10 класи
Типові навч.плани 2017-2018 н.р. 11-12 класи
На допомогу закладам освіти
У чому різниця між інтегрованою та інклюзивною освітою і яка з них краща?
Інклюзивне навчання – одна із форм навчання дітей з особливими освітніми потребами
Інклюзивне навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах загальноосвітньої школи
Організація діяльності інклюзивного закладу
ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- Закон України №2053-VIII від 23.05.2017 “Про внесення змін до Закону України “Про освіту” щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг”
- Про Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку
- Лист МОН України № 1/9-385 вiд 12.07.2017 “Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році”
- Про розроблення індивідуальних навчальних планів для дітей, які навчаються за індивідуальною та інклюзивною формами навчання
- Лист МОН України № 1/9-362 вiд 03.07.2017 “Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання в ЗНЗ для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 н.р.”
- Наказ МОН України від 14.07.2017 № 1040 “Про внесення доповнень до Переліку навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, що видаватиметься за кошти державного бюджету 2017 року“
- Наказ МОН України від 14.07.2017 № 1039 “Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами“
- Постанова Кабінету Міністрів України вiд 09.08.2017 № 588 “Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”
- Постанова Кабінету Міністрів України №545 від 12.07.2017 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр”
- Лист МОН України №1/9-2 від 10.01.2017 Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами
- Постанова Кабінету Міністрів України №753 від 26.10.2016 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585”
- Постанова Кабінету Міністрів України №671 від 27.09.2016 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”
- Розпорядження Кабінету Міністрів України №1073-р від 28.12.2016 Про затвердження плану заходів з виконання рекомендацій, викладених у заключних зауваженнях, наданих Комітетом ООН з прав осіб з інвалідністю, до першої доповіді України про виконання Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю на період до 2020 року
- Постанова Кабінету Міністрів України №954 від 14.12.2016 Про внесення зміни до переліку закладів і установ освіти, охорони здоров’я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років
- Розпорядження Кабінету Міністрів України №948-р від 14.12.2016 Деякі питання реалізації пілотного проекту “Створення системи надання послуг раннього втручання” для забезпечення розвитку дитини, збереження її здоров’я та життя
- Постанова Кабінету Міністрів України №978 від 14.12.2016 Деякі питання соціального захисту дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю (нова редакція Типового положення про дитячий будинок-інтернат)
- Постанова Кабінету Міністрів України №834 від 16.11.2016 Про затвердження Примірного положення про центр соціальної підтримки дітей та сімей
- Організація та зміст інклюзивного навчання дітей, які мають розлади аутичного спектра
- Наказ МОН України №1148 від 26.09.2016 Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами
- Поради батькам щодо влаштування дітей з особливими освітніми потребами на інклюзивне навчання та виховання у ДНЗ та ЗНЗ
- Постанова Кабінету Міністрів України №576 від 09.08.2017 “Про внесення змін до Типового положення про комісію з питань захисту прав дитини і Положення про загальноосвітній навчальний заклад“
- Проект «Доступність для всіх» (відеоматеріали на youtube–каналі Інституту модернізації змісту освіти)
- Інформація про змістове наповнення віртуального кабінету спеціальної педагогіки КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»
Програми та методичні рекомендації для використання в роботі з дітьми з особливими потребами
Лист Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 01.11.2017 № 12-01-13/3785