Жвавим було обговорення питань адаптації вчителів-логопедів до роботи в умовах реалізації Концепції Нової української школи, креативності вчителя-логопеда, здатного вирішувати проблемні ситуації,відхилятись від традиційних занять.
Власним досвідом з питання застосування нових підходів до розвитку вчителями-логопедами творчих здібностей дітей, виховання тих, хто мислять творчо, приймає нешаблонні рішення, використання сучасних креативнихметодів в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, таких, як:кейсовий метод, метод «мозкового штурму», методи емпатії, інверсії, синектики, сугестивної технології, арт-терапевтичних технік у корекційно-виховній роботі вчителя-логопедаподілились: вчитель-методист Сквирського ЗДО № 2 «Малятко» Марценківська І.А., вчитель-логопед шкільного логопедичного пункту при Сквирській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3 Капітанюк Л.В., вчитель-логопед ЗДО № 1 «Світанок» Невінчана О.Г.