14 лютого 2018 року на базі Сквирського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 –дитячий садок» відбулося друге засідання обласного майстер-класу Черкасенко Н.Г. з теми «Формування інформаційно-комунікаційних та здоров’язбережувальнихкомпетентностей молодших школярів за проектом «Розумники» (SmartKids)».
У роботі ІІ етапу майстер-класу взяли участь 38 учителів, методистів та керівників методичних об’єднань учителів початкових класів.
З початком роботи слухачів майстер-класу привітала керівник НВК Вигівська А.Д., методист із початкової освіти районного методичного кабінету відділу освіти Сквирської районної державної адміністрації Придатко Л.С.
Педагоги відвідали урок з математики з використанням електронних ігрових ресурсів від «Розумників» (SmartKids) з теми «Закріплення ділення на 3. Розв’язування вправ та задач» та взяли участь у занятті з елементами тренінгу «Використання інформаційно-комунікаційних та здоров’язбережувальнихкомпетентностей у школі І ступеня». Під час роботи у групах учителі ознайомились із створенням 3-Д моделі здоров’язбережувальних технологій. Також увагу слухачів майстер-класу було сконцентровано на джерелах навчально-методичних матеріалів для вчителя, зокрема електронних освітніх ігрових ресурсах «Розумники» SmartKids та інших онлайн ресурсів,якими може скористатися учитель початкових класів.
Проведений захід сприяв усвідомленню педагогами необхідності самовдосконалення, підвищення свого професійного рівня через оволодіння новими знаннями по використанню електронно-ігрових освітніх ресурсів у рамках Нової української школи.
14 лютого 2018 року на базі відділу освіти Сквирської РДА відбувся круглий стіл із заступниками з навчально-виховної роботи « Інклюзивна освіта « Успішний старт».
Директор Комунального закладу Сквирської районної ради «Сквирський районний інклюзивно-ресурсний центр» ознайомила присутніх із новоствореним закладом, його цілями та завданнями.
Учасники зібрання обговорили перспективи розвитку інклюзивної освіти у Сквирському районі та надали свої пропозиції щодо роботи з дітьми , що мають особливі освітні потреби.