20 лютого 2018 року для учителів Буківського НВК була проведена психологічна консультація методистом районного методичного кабінету С.С. Левчук на тему : «Агресивна дитина: хто вона, і як їй допомогти?».
20 лютого 2018 року на базі Сквирського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4-дитячий садок» відбулося ІІ засідання майстер - класу учителя вищої категорії Сотніченко С.А. на тему«Особливості формування полікультурної компетенції на різних етапах уроку зарубіжної літератури» для вчителів зарубіжної літератури Київської області.
У заході взяли участь:
Химера Наталія Володимирівна, завідувач навчальної лабораторії методики викладання зарубіжної літератури КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»;
Котяй Любов Володимирівна, методист міського методичного кабінету відділу освіти Сквирської міської ради.
Керівник майстер - класу Сотніченко С.А. провела заняття з елементами тренінгу «Сучасний учитель - сучасний урок літератури», на якому учасники заходу розглянули пріоритетні сторони становлення педагога в XX- XXІ ст., створили 3D-модель сучасного вчителя. Учителі обговорили, який повинен бути сучасний урок літератури, чим він відрізняється від традиційного.
Персональний комп’ютер та Інтернет надто тісно ввійшли у наше життя, а сучасна молодь проявляє до них значний інтерес, тому завдання вчителя полягає в тому, щоб ці засоби з’явилися в системі освіти. Адже і персональний комп’ютер, і Інтернет можуть стати незамінними помічниками учителя на уроці, тому практична частина була присвячена розвитку творчості та креативності на уроках зарубіжної літератури, завдяки використанню різноманітних інтернет-ресурсів (puzzlecup, rebus1.com, сервісу mozaweb) та використання медіа освітніх технологій, спрямованих на формування полікультурної компетентності на уроках зарубіжної літератури ( постери, буклети, інсоляре, бук трейлери).
Останній етап роботи майстер-класу проведено у формі методичного калейдоскопу, учасники майстер-класу презентували виконання домашнього завдання (створення практичних вправ із зарубіжної літератури, які формують полікультурну компетенцію). Побачити щось нове, навчитися реалізовувати його у своїй роботі – завдання, що мотивувало всіх учасників майстер-класу, адже професійна майстерність - це завжди результат досить тривалої практичної праці вчителя. Обговорення виконаних робіт та демонстрація власних секретів методики навчання літератури переконало, що учасники – небайдужі педагоги, а майстер-клас об’єднав учителів-однодумців, сповнених бажання професійного зростання та самовдосконалення.